<b>آغاز طرح شمسه پاکشوما</b>

1397/10/05

آغاز طرح شمسه پاکشوما
شرکت پاکشوما با همکاری بانک انصار طرح خرید اقساطی لوازم خانگی با عنوان «طرح شمسه را آغاز کرده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، در این طرح که بدون پیش پرداخت اولیه مبلغ 20 میلیون تومان وام با بازپرداخت اقساط 36 ماه در نظر گرفته شده در حال حاضر صرفا برای مشتریان (طرح حاتم) بانک انصار در نظر گرفته شده و ویژه زوج های جوان خواهد بود.
این طرح با نرخ تسهیلات 15 درصد جهت خرید لوازم خانگی در نظر گرفته شدهو متقاضیان می توانند از طریق کارت های اعتباری طرح حاتم بانک انصار که توسط تولیدکنندگان معرفی و در سایت عرضه می شو، از مزایای آن بهره مند شوند.
در این طرح که بانک انصار با مشارکت شرکت تولیدی و صنعتی پاکشوما برگزار می کند محصولات برندهای کندی و زیرووات شامل انواع یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی عرضه می شود و تسهیلات 20میلیون تومانی برای هریک از زوجین در نظر گرفته شده است .
گفتنی است این کارتها تنها در دستگاههای pos نصب شده در عاملیت های فروش معرفی شده در سایت قابل استفاده می باشد و قابلیت نقد شدن را ندارد.
همچنین دوره استفاده از این کارتها ، حداکثر یک ماه بوده و پس از آن کارت ها منقضی می شوند و در صورتی که قسمتی از اعتبار کارت استفاده شده باشد ، به همان میزان پرونده تسهیلاتی ایجاد خواهد شد.